Garantie / klachten

Garantie

Wij doen ons best om uw bestelling in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Verdere informatie kunt u vinden in de Algemene Voorwaarden.

Klachten

Wij vinden het natuurlijk heel vervelend als u een klacht heeft. Dan vragen we u vriendelijk deze aan ons door te mailen naar info@tokobezorg.nl U zult dan een mail van ons krijgen dat deze in behandeling is. Dit wordt dan zorgvuldig bekeken en behandeld en wordt nauw met u gecommuniceerd. We streven naar een grote klanten tevredenheid en proberen deze binnen 7 dagen te beantwoorden. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

0
    0
    Uw winkelwagen is leegTerug naar Toko Shop
      Verzending berekenen